Oversikt

Vår refusjons- og returpolicy varer i 30 dager. Hvis det har gått 30 dager siden kjøpet ditt, kan vi ikke tilby deg full refusjon eller bytte.

For å være kvalifisert for retur, må varen din være ubrukt og i samme tilstand som du mottok den. Den må også være i original emballasje.

Flere typer varer er unntatt fra å bli returnert. Forbruksvarer som mat, blomster, aviser eller magasiner kan ikke returneres. Vi aksepterer heller ikke produkter som er intime eller sanitære varer, farlige materialer, eller brennbare væsker eller gasser.

Ytterligere ikke-returnerbare artikler:

Gavekort Nedlastbare programvareprodukter Noen helse- og personlig pleieartikler

For å fullføre returen din krever vi en kvittering eller bevis på kjøp.

Vennligst ikke send kjøpet ditt tilbake til produsenten.

Det er visse situasjoner hvor kun delvis refusjon blir innvilget:

Bok med tydelige tegn på bruk CD, DVD, VHS-bånd, programvare, videospill, kassettbånd eller vinylplate som har blitt åpnet. Enhver vare som ikke er i sin originale tilstand, er skadet eller mangler deler av grunner ikke skyldes vår feil. Enhver vare som returneres mer enn 30 dager etter levering Refusjoner

Når returen din er mottatt og inspisert, vil vi sende deg en e-post for å varsle deg om at vi har mottatt din returnerte vare. Vi vil også informere deg om godkjennelsen eller avvisningen av refusjonen din.

Hvis du blir godkjent, vil refusjonen din bli behandlet, og en kreditt vil automatisk bli brukt på ditt kredittkort eller din opprinnelige betalingsmetode, innen et visst antall dager.

Forsinkede eller manglende refusjoner

Hvis du ikke har mottatt en refusjon ennå, sjekk bankkontoen din igjen.

Kontakt deretter ditt kredittkortselskap, det kan ta litt tid før refusjonen din er offisielt postet.

Kontakt deretter banken din. Det er ofte litt behandlingstid før en refusjon blir postet.

Hvis du har gjort alt dette og du fremdeles ikke har mottatt refusjonen din ennå, vennligst kontakt oss på post@stivnakke.no.

Salgsvarer

Kun varer til ordinær pris kan refunderes. Salgsvarer kan ikke refunderes.

Bytter

Vi erstatter bare varer hvis de er defekte eller skadet. Hvis du trenger å bytte den ut med samme vare, send oss en e-post på post@stivnakke.no og send varen din til: Kenaz AS Lomviveien 22, 1364 Fornebu.

Gaver

Hvis varen ble merket som en gave når den ble kjøpt og sendt direkte til deg, vil du motta en gavekreditt for verdien av returen din. Når den returnerte varen er mottatt, vil et gavekort bli sendt til deg.

Hvis varen ikke ble merket som en gave når den ble kjøpt, eller gavegiveren hadde bestillingen sendt til seg selv for å gi den til deg senere, vil vi sende en refusjon til gavegiveren, og de vil finne ut om returen din.

Retur av varer

For å returnere produktet ditt, bør du sende produktet ditt til:Kenaz AS, Lomviveien 22, 1364 Fornebu.

Du vil være ansvarlig for å betale for dine egne fraktkostnader for å returnere varen din. Fraktkostnader er ikke-refunderbare. Hvis du mottar en refusjon, vil kostnaden for returfrakt bli trukket fra refusjonen din.

Avhengig av hvor du bor, kan tiden det tar for ditt utbyttede produkt å nå deg variere.

Hvis du returnerer dyrere varer, kan du vurdere å bruke en sporbart frakt-tjeneste eller kjøpe fraktforsikring. Vi garanterer ikke at vi vil motta din returnerte vare.

Trenger du hjelp?

Kontakt oss på post@stivnakke.no for spørsmål relatert til refusjoner og returer.